ΣΧΟΛΕΙΟ |
4/ΘΕΣΙΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΞΟΧΗΣ
|
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
Α/ΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
|
ΤΗΛΕΦΩΝΟ |
2310
357386
|
ΦΑΞ |
2310
357386
|
e-mail |
dimexohis@sch.gr
|
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ |
ΕΞΟΧΗ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
570 10
|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ |
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Π.Ο. |
24
|
ΤΑΞΗ |
Γ',
Δ' & Ε'
|
ΣΧΟΛΙΚΑ
ΕΤΗ |
2004-05
|
ΤΙΤΛΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
"Η
ΑΓΡΙΑ ΠΑΝΙΔΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΟΥ ΕΛΑΤΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ.
ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ;"
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Νικόλαος
Μαρκίδης
Αναστασία Βούλγαρη
|
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
Τα ζώα ως ουσιαστικό μέρος του κάθε οικοσυστήματος είναι απαραίτητα
για τη λειτουργία του. Η βιοποικιλότητα, στοιχείο απαραίτητο για την
ισορροπία του οικοσυστήματος, βασίζεται όπως μας λέει ο όρος στην ποικιλία
των ειδών και ο άνθρωπος με τη στάση του και τις ενέργειές του ηθηλημένα
ή μη την επηρεάζει.
Τα αδέσποτα ζώα αποτελούν μια πραγματικότητα και μέρος της πανίδας κάθε
ελληνικού οικισμού.
Ασχολούμενα τα παιδιά με το θέμα αυτό θα διαπιστώσουν ποιες είναι οι
συμπεριφορές που τελικά δημιουργούν το πρόβλημα με τα αδέσποτα, θα προσπαθήσουν
να γνωρίσουν τρόπους και να προτείνουν δράσεις, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες,
ώστε να ενημερωθούν και να ενημερώσουν την τοπική κοινωνία, ώστε να
περιοριστεί το πρόβλημα στη γέννησή του, προς όφελος των ζώων και του
κοινωνικού συνόλου, αλλάζοντας τις συμπεριφορές που το προκαλούν.
Ονοματεπώνυμα μαθητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα:
1.
Κωνσταντίνος Αβραμίδης
|
2.
Νικόλαος Μαϊχώσης
|
3.
Ιωάννης Μπαλτάκης
|
4.
Παναγιώτα Μπαχαρίδου
|
5.
Μαρία Παπαδήμα
|
6.
Μιλένα Σαρίδου
|
7.
Σοντιλιάν Σέκι
|
8.
Παναγιώτης Σκορδάς
|
9.
Ηλίας-Δημήτριος Χιλάλ
|
10.
Γρηγόριος - Κυριάκος Γιαννακίδης
|
11.
Παναγιώτης Γρούσκος
|
12.
Φωτεινή Μηνά
|
13.
Ιωάννης Μυλωνάς
|
14.
Χριστίνα Τσιρτσιρή
|
15.
Απόστολος Αναστασιάδης
|
16.
Ιωάννα Βαφειάδου
|
17.
Μαρία Γέρσου
|
18.
Παναγιώτης Γιαουρτσής
|
19.
Νίκη Θεοδωρίδου
|
20.
Θεοδώρα Καλτιριμίδου
|
21.
Θεμιστοκλής Κωνσταντινίδης
|
22.
Μαρία Παρλακόγλου
|
23.
Ιωάννα Σέκι
|
24.
Ανίσα Σινάι
|
|