ΣΧΟΛΕΙΟ
12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Α/ΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
25410 29373
ΦΑΞ
25410 29373
e-mail
mail@12dim.xanth.xan.sch.gr
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 2
671 00 ΞΑΝΘΗ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Π.Ο.
53
ΤΑΞΗ
Δ'
ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ
2005-06, 2006-07
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
"ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ"
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ - ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Θεόδωρος Μακρογιαννόπουλος
Μελπομένη Καρασαββίδου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Γνωστικοί
:

- Να γνωρίσουν το φυσικό πλούτο που διαθέτει η χώρα και ο τόπος μας.
- Να μάθουν τις σημαντικότερες προστατευόμενες περιοχές της πατρίδας μας.
- Να κατανοήσουν απλές οικολογικές έννοιες.
- Να γνωρίσουν την ποικιλία των βιοτόπων και της άγριας ζωής που περικλείουν καθώς και τις προσπάθειες προστασίας των ειδών που απειλούνται.
- Να αντιληφθούν την επίδραση και τις συνέπειες των ανθρώπινων δραστηριοτήτων και πράξεων στο φυσικό περιβάλλον.
- Να γνωρίσουν, όσο αυτό είναι δυνατό, την καφέ αρκούδα ως αντιπροσωπευτικό αντιπρόσωπο είδους ανώτερου θηλαστικού στον τόπο μας που απειλείται και από τα θαλάσσια είδη τη μεσογειακή φώκια Monachus monachus και τη θαλάσσια χελώνα Caretta caretta.
- Να αποκτήσουν μια εικόνα της βιοποικιλότητας του φτερωτού κόσμου και να αναγνωρίζουν αρκετά από τα κοινά και ορισμένα από τα σπάνια πουλιά των υγροτόπων και των αρπακτικών των δασικών εκτάσεων.

Συναισθηματικοί:


- Να θαυμάσουν και να αγαπήσουν το φυσικό περιβάλλον.
- Να αναπτύξουν θετική στάση σε θέματα απόλυτης προστασίας ή αειφόρου διαχείρισης περιοχών που χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα σημαντικές για την άγρια ζωή.
- Να επιθυμούν να εμπλακούν ενεργητικά (ατομικά ή ομαδικά) σε δραστηριότητες που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος π.χ. ενημέρωση κοινού

Ψυχοκινητικοί:

- Να είναι ικανοί να συλλέγουν - αναλύουν - αξιολογούν πληροφορίες
- Να αποκτήσουν την ικανότητα για συνεργασία μέσα από την ομαδική εργασία.
- Να αποκτήσουν και να εξασκήσουν ικανότητες σχεδιασμού απλών δραστηριοτήτων: στοχοθεσία - πραγματοποίηση - εξαγωγή συμπερασμάτων - αξιολόγηση
- Να αποκτήσουν δεξιότητες όπως: μεθοδική παρατήρηση, καταγραφή, ταξινόμηση κ.ά.
- Να εξασκηθούν σε τεχνικές όπως: ορνιθοπαρατήρηση, φωτογράφηση, καταγραφή παρατηρήσεων πεδίου.

• Ονοματεπώνυμα μαθητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα:

Δ 1

1. Ιωάννα Αμανατίδου
2. Σταύρος Γεωργιάδης
3. Γεωργία Γκουτζούκη 4. Εμμανουήλ Δεμένικος
5. Δέσποινα Ιωαννίδου 6. Σταμάτιος Καβιδόπουλος
7. Διονύσης Κάλφας 8. Αλεξάνδρα Κόκκα
9. Απόστολος Κυρέζος 10. Κωνσταντίνος Λιακάκης
11. Χριστίνα Μαρκάκη 12. Ευστράτιος- Νικόλαος Μίχας
13. Παναγιώτης Μπαζδάνης 14. Ιωάννης Μπαμπαΐτης
15. Γαρουφαλιά Μπάτζιου 16. Γεωργία Μυριδάκη
17. Παναγιώτης Ναζιράκης 18. Ιωάννης Παπαδόπουλος
19. Ελισάβετ Παπαδοπούλου 20. Δημήτριος Παπαχρόνης
21. Αναστάσιος Πατμάζογλου 22. Αλέξανδρος Πανέρης
23. Ευθυμία Πετρίδου 24. Αλκμήνη Σουλιώτη
25. Χρήστος Σοφιάνωφ 26. Βασιλική Σωτηροπούλου
27. Βασιλική Τσομακίδου

Δ 2

1. Μελπομένη Ασλανίδου
2. Κωνσταντίνα Βογιατζή
3. Γαβριήλ Αθανασίου 4. Αναστασία Γεωργιάδου
5. Δημήτριος Γκεβόργκ 6. Κωνσταντίνα Θεοδώρου
7. Κωνσταντίνος Ιγνατιάδης 8. Χάρης Κάννος
9. Λαμπρινή Κατσαρίκα 10. Μορφούλα Κεσόγλου
11. Παναγιώτης Κωνσταντινίδης 12. Ευδοκία Μακρογιαννοπούλου
13. Μιχαέλα Μόσχου 14. Ανδρέας Μπακιρτζής
15. Σπύρος Μπερδελίδης 16. Θεοδώρα Μπουραζάνη
17. Αλέξανδρος Νάσσος 18. Παναγιώτης Παπαναγιώτου
19. Νικόλαος Ποτόλιας 20. Παναγιώτης Σιούτας
21. Μαριέτα Σοϊλεμέ 22. Μαρία Σταματοπούλου
23. Βαλεντίνα Συμεωνίδου 24. Ελένη Τάσσου
25. Φίλιππος Τερζής 26. Μαρία Χασικοπούλου
Εγκεκριμένο Σχολικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΣΠΠΕ)

σχολική χρονιά 2006-2007