Α. Ενότητες
- Γνωριμία με την καφέ αρκούδα
-
Γνωριμία με τους βιοτόπους της
-
Άνθρωπος και αρκούδα
-
Επιβίωση της αρκούδας
-
Κίνδυνοι που απειλούν την επιβίωσή της και τρόποι προστασίας της
Β. Στόχοι
-
Να γνωρίσουν την καφέ αρκούδα και τη ζωή της στο φυσικό περιβάλλον της
-
Να συνειδητοποιήσουν ότι είναι ένα είδος που απειλείται με εξαφάνιση και χρειάζεται την προστασία μας για να επιβιώσει
-
Να αντιληφθούν την αναγκαιότητα της διατήρησης της ισορροπίας στη φύση
-
Να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες χρήσιμες για την επίλυση οικολογικών προβλημάτων (π.χ. ομαδική εργασία για ένα στόχο, ερευνητική διάθεση, επίλυση προβλημάτων, εφαρμογή λύσεων, καταγραφή και κριτική ανάλυση στοιχείων)
-
Να εκφραστούν δημιουργικά με διάφορους τρόπους (π.χ. κατασκευές, δημιουργία κολλάζ, ζωγραφική, μουσική, θεατρικό παιχνίδι)
-
Να κατανοήσουν πόσο σημαντική είναι η συμβολή όλων για την επίλυση των περιβαλλοντικών προβλημάτων
Γ. Δραστηριότητες
-
Οργάνωση περιβαλλοντικής γωνιάς με φωτογραφικό υλικό από περιοδικά, εφημερίδες κ.λπ.
-
Άντληση πληροφοριών από το διαδίκτυο
-
Παρακολούθηση βιντεοκασέτας για την αρκούδα
-
Ανάγνωση παραμυθιών και οικολογικών ιστοριών
-
Ακρόαση και εκμάθηση τραγουδιών
-
Παιχνίδια ρόλων
-
Κατασκευή χειροτεχνιών, κολλάζ
-
Επισκέψεις
-
Καταγραφή μηνυμάτων και συνθημάτων για την προστασία της αρκούδας
Δ. Δράσεις
-
Συγκέντρωση των γονέων και ευαισθητοποίησή τους από τα ίδια τα παιδιά
-
Ευαισθητοποίηση και των άλλων μαθητών του σχολείου μας
Την περιβαλλοντική ομάδα αποτελούν τα παιδιά:
1. Ουρανία Γιαχαλή |
2. Ειρήνη Τέτου |
3. Ισιδώρα Τάσση |
4. Ανδρέας Σαγάνης |
5. Μαρία Τσάτσαρη |
6. Φώτης Σολωμός |
7. Σπύρος Κατσαϊτης |
8. Ευτυχία Μακρή |
9. Παύλος-Κωνσταντίνος Κεκάκος |
10. Διονυσία Μάγλου |
11. Παναγιώτης Μάγλος |
12. Δημοσθένης Μπακογιάννης |
13. Ιφιγένεια Μπακογιάννη |
14. Δημήτρης Σταμόπουλος |
15. Αλέξιος Σταθόπουλος |