ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
- Το ενδιαφέρον των νηπίων για τα ζώα γενικά κι αυτό το διαπιστώσαμε από την επιμονή τους να παίζουν στη γωνιά με τα πλαστικά ζώα.
- Η εμφάνιση αρκούδας κατά διαστήματα στην περιοχή, σύμφωνα με μαρτυρίες των παιδιών και κατοίκων του χωριού.
- Η συχνή αναφορά ενός παιδιού στις επιθέσεις που γίνονται συχνά στο κοπάδι προβάτων του πατέρα του από λύκους.
- Η διάθεση των νηπίων να μάθουν περισσότερα για το λύκο και την αρκούδα, ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση και για τα οποία υπάρχει προκατάληψη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Να γνωρίσουν τα απειλούμενα είδη της περιοχής, τους βιοτόπους τους και ό,τι αποτελεί απειλή γι' αυτά.
- Να μάθουν να ερευνούν και να συλλέγουν πληροφορίες από διάφορες πηγές.
- Να καλλιεργήσουν την κριτική τους ικανότητα.
- Να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση.
- Να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από εικαστικές δραστηριότητες.
- Να εκφραστούν με ψυχοκινητικές δραστηριότητες, με τραγούδια, παραμύθια, παιχνίδια μίμησης και δραματοποιήσεις.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
- Επισκέψεις στο δάσος της περιοχής μας.
- Φωτογραφήσεις τοπίων και δράσεων. Μαθηματικές δραστηριότητες, μετρήσεις, συγκρίσεις μεγεθών, καταγραφές ήχων.
- Παρατήρηση της τοπικής χλωρίδας και πανίδας
- Εντοπισμός των ανθρώπινων παρεμβάσεων και των πιθανών περιβαλλοντικών προβλημάτων.
- Επίσκεψη στον ΑΡΚΤΟΥΡΟ και στην Αγραπιδιά στο κέντρο προστασίας του λύκου.
- Συνεντεύξεις από κυνηγούς, θηροφύλακες, μελισσοκόμους, δασοφύλακες και δασοπυροσβέστες.
- Παρουσίαση του προγράμματος σε εκδήλωση στην τοπική κοινωνία.
ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1. Κατερίνα Βλαδίκα |
2. Ραφαήλ Γκέντζης |
3. Βαγγέλης Πέτκος |
4. Νίκος Γέργης |
5. Σουλτάνα Σαπουρίδου |
6. Αντώνης Πέρρος |
7. Θανάσης Γκέλος |
8. Μιχάλης Γκάτσος |
9. Σοφία Βλαδίκα |
10. Σταύρος Βλαδίκας |
11. Τάσος Τσάμης |
12. Τρύφων Καρτσώλης |
13. Κωνσταντίνος Παπασταγιάννου |