ΣΧΟΛΕΙΟ |
46o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
|
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
Δ/νση Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας |
ΤΗΛΕΦΩΝΟ |
210 5753747 |
ΦΑΞ |
210 5753747 |
e-mail |
mail@46dim-perist.att.sch.gr |
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ |
Πελοπίδα 177 121 37 Αθήνα |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Π.Ο. |
46 |
ΤΑΞΗ |
A' τάξη & ολοήμερο |
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ |
2009-10 |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Π.Ε. |
"Τα ζώα στα ελληνικά δάση - Απειλούμενα είδη ζώων των ελληνικών δασών" |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ - ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Λευκοθέα Σπαρτιώτη Μαγδαληνή Μπούγια |
ΣΚΟΠΟΙ - ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
- Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του οικοσυστήματος των ελληνικών δασών για τη σωτηρία του περιβάλλοντος. |
- Να γνωρίσουν την ελληνική πανίδα. |
- Να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που θα συντελέσουν στην προστασία και στο σεβασμό των οικοσυστημάτων των ελληνικών δασών. |
- Να ενημερωθούν για τα απειλούμενα είδη ζώων στα ελληνικά δάση και να προτείνουν τρόπους για την προστασία τους. |
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
Σχεδιασμός παιδαγωγικών παιχνιδιών (επιτραπέζιο παιχνίδι με απειλούμενα είδη ζώων) και φύλλων εργασίας σχετικών με τα ζώα και το δάσος (αινίγματα, παραμυθο-ιστορίες). |
ΠΙΘΑΝΑ ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γραπτή παρουσίαση πληροφοριών και απόψεων των
μαθητών |
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ - ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Δραματοποίηση και παρουσίαση
αποτελεσμάτων |
ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Οκτώβριος 2009 - Απρίλιος 2010 |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ |
Α' ΤΑΞΗ |
1. Σοφία Αρβανίτη |
2. Δημήτριος Γεωργούσης |
3. Νικόλαος
Γιάννος |
4.
Κωνσταντίνα
Ελευθεριάδη |
5. Φωτεινή-Μαρία Ίγκα |
6. Ελένη Κατσιμάρδου |
7. Ντενίσα
Κιοσέ |
8. Πηνελόπη Κόκκου |
9. Θεμιστοκλής
Κυραννός |
10. Χριστίνα
Λεβίδη |
11. Ιωάννης
Μακράκης |
12. Άγγελος Μπαλάτσι |
13. Μαρία
Μπουντούρη |
14.
Μαρία-Αναστασία Παπαζωγράφου |
15.
Ρηβάν Πάτο |
16. Γεώργιος
Πολυχρονίδης |
17. Γεώργιος Ρούσσος |
18.
Ελευθέριος Ρούσσος |
19. Ευάγγελος
Τριπολιτσιώτης |
20. Αλέξιος-Σταύρος Τσουκαλάς |
21. Μαρία Ψύχα |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (φωτογραφικό υλικό) |
|||
Ζωγραφίζω... |
|||