18ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων

 

Τίτλος προγράμματος: "Παμβώτις: Η τα πάντα τρέφουσα - Η λίμνη των Ιωαννίνων"

Διάρκεια πραγματοποίησης του προγράμματος: 2003-2004

Παραγόμενο υλικό: Έντυπο και CDRom με τον ίδιο τίτλο, αφίσα


Θεματολογία - Περιεχόμενα του εντύπου:

Πρόλογος - Εισαγωγή
Η γέννηση της λίμνης Παμβώτιδας
Θέση και στοιχεία γεωγραφίας
Στοιχεία υδρογραφίας
Η χλωρίδα της λίμνης
Ορνιθοπανίδα
Ιχθυοπανίδα - πανίδα
Φυσικοχημικές παράμετροι - παράγοντεςπου επηρεάζουν
την οικολογική ισορροπία - προβλήματα της λίμνης
Ιχθυογεννητικός σταθμός
Βιολογικός Καθαρισμός
Η λίμνη ως μέρος της ανθρωπογενούς δραστηριότητας
Συμπεράσματα
Βιβλιογραφία


Επιλογή διαφανειών από τις παρουσιάσεις του CDRom που
δημιούργησε η περιβαλλοντική ομάδα













δραστηριότητες...
   
 
εκδηλώσεις...
 
   
επισκέψεις...

επίσκεψη στη λίμνη...
 

 

 

 

"Πρέπει να προσέχουμε τη λίμνη για καλό δικό μας αλλά και για τις επόμενες γενιές"


 
και πάλι στη λίμνη...

 

 

 

"Το περιβάλλον είναι το σπίτι μας. Ας το σεβαστούμε
κι ας το προστατέψουμε
".


μετρήσεις φυσικοχημικών παραμέτρων ...
 

 

 

"Μέσω αυτής της εργασίας καταλάβαμε πόσο σημαντική είναι η επιβίωση των υγροτόπων όλης της Ελλάδας αλλά και του κόσμου όλου"





ενημέρωση - συζήτηση με την κα Ιφ. Κάγκαλου, προέδρου του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας...






"Η λίμνη των Ιωαννίνων
είναι «χρυσάφι» και το
χρυσάφι έχει αξία"

ομαδική εργασία...
 








"Ήταν μια υπέροχη εμπειρία που συνεργαστήκαμε όλοι μαζί"


από την επίσκεψη μας στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Καστοριάς ...




"Η λίμνη είναι πολύ όμορφη και είναι ένα στολίδι για την πόλη μας, αλλά πρέπει να τη φροντίζουμε για να γίνει πιο όμορφη απ΄ ό,τι είναι"

από την παρουσίαση μέρους της
εργασίας μας στις εργασίες του σεμιναρίου-εργαστηρίου του Κ.Π.Ε.
Κόνιτσας, με θέμα«ΛΙΜΝΕΣ»...







"Μας άρεσε που ασχοληθήκαμε με το περιβάλλον αλλά η κατάσταση της λίμνης είναι πολύ άσχημη"



έκθεση φωτογραφίας, κατασκευών, εργασιών και βιβλιογραφίας στο χώρο της τελικήςεκδήλωσης...







"Το περιβάλλον είναι πολύτιμο και γι΄ αυτό η προστασία του είναι σημαντική"


Οι μαθητές που αποτέλεσαν την περιβαλλοντική ομάδα:
Αλεξάκη Μ., Αναγνωστοπούλου Ε., Αποστολίδη Ε., Βακόλας Στ., Βέτσα Ε., Βλαχόπουλος Κ., Βλάχος Ι., Βώττης Χ., Γιόγλη Β., Γιούγλης Ι., Γκανιάτσας Δ., Γκαρτζονίκα Δ., Δήμου Ν., Έξαρχου Σ., Ζαφείρης Χ., Θεοδώρου Φ., Ιωαννίδη Λ., Καμπέρης Ν., Καραπάνος Γ., Καρβούνη Β., Κατσαβριάς Ε., Κατσάνος Φ., Κατσαρού Ε., Κολιάκης Σ., Κύρου Ε., Κώστογλου Γ., Λιούμη Π., Μάντζιος Θ., Μαρούγκα Ε., Μουρατίδης Α., Μουσμουλίδης Π., Μουτσόπουλος Α., Μπαργιάννης Π., Νάτση Ε., Νταχρή Χ., Νταχρής Α., Ντόστα Α., Πάνου Π., Παπαδόπουλος Ν., Παπανδρέου Α., Παπανικολάου Ε., Παππά Γ., Πίτσα Γ., Πότση Ο., Ράπτη Μ., Σαρόγλου Κ., Σιάνας Χ., Σιώρη Μ., Τζούπης Δ., Τζώρα Ε., Τσιάκαλος Π., Τσόγκας Χ., Χούσος Θ., Χριστοδούλου Δ.
και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:

Βίτσα Κ., Ζήκου Β., Γερογιώργης Αν.


Επιστροφή
Συμμετοχές 2003 - 04