ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Συνεδρία 1: Έρευνες
1.
Σπυρίδων Παζαρόπουλος, Παναγιώτης Σταμάτης,
Μιχαήλ Μάστορης, Ευαγγελία Φαρατζή, Πηνελόπη Θεοδοσιάδου
2.
Μήλιου Ζωή
3.
Χρήστος Κρητικός, Δέσποινα Δοβλέτογλου,
Χάρις Χατζηνικόλα,
Γιώργος Κρητικός
4.
Χριστίνα Σωτηροπούλου
5.
Χρυσούλα Λαλαζήση, Περικλής Λατινόπουλος
6.
Δέσποινα Χαραλάμπους, Κωνσταντίνος Κορφιάτης
7.
Δημήτριος Δικαιάκος, Μιχαήλ Σκούλλος
Συνεδρία 2: Θεωρητικές προσεγγίσεις
8.
Αρτέμης  Μ. Αθανασάκης
9.
Αφροδίτη Κατσιγιάννη
10.
Γιώργος Φαραγγιτάκης
11.
Ζαχαρένια Κεφαλογιάννη
12.
Γιώργος Μπλιώνης
13.
Μαρία Δασκολιά,   Παναγιώτα-Μαρία Γρίλλια
14.
Βλάχου- Βρέτου Ειρήνη, Γρίλλια Παναγιώτα- Μαρία, Πανάγου Ελένη, Ζεπάτου  Πετρούλα
Συνεδρία 3: Σχολικά προγράμματα
15.
Η Λίμνη Λαγκαδά και η Μυγδονία Λεκάνη. Η Πράσινη Χημεία και η Προστασία του Περιβάλλοντος
Γεωργίτσα Δήμου,
Βασίλειος Εγγονόπουλος-Παπαδόπουλος
16.
Οι  Αξίες Ζωής μέσα από την Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την  Αειφορία
Χριστίνα Παπαζήση, 
Σοφία Καινούργιου
17.
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης για την Αειφορία: Αγωγής Καταναλωτή
Αβδελλή Θεολογία
18.
Πρόγραμμα Π.Ε.: «Ανανεώσιμες Πηγές Ενεργείας»
Παναγιώτου Απόστολος, Σαρρή Σοφία
19.
Παρουσίαση Δραστηριοτήτων Αξιολόγησης στα Πλαίσια ενός Σχεδίου Εργασίας για την ΠΕ
Καραβίδα  Μαρία
20.
Γεωπεριβαλλοντικά -  Γεωμυθολογικά  Μονοπάτια  στην  Εύβοια
Ζωή  Πολυχρόνου
21.
Περιβαλλοντικές Δράσεις: Παλεύοντας με το (Αν)έφικτο κατά την Υλοποίησή τους. Η Περίπτωση του Πειραματικού Γυμνάσιου Πανεπιστήμιου Πατρών
Αργυρούλα Αλεξανδροπούλου,
Θεοδώρα Μακρίδου
Συνεδρία 4: Έρευνες
22.
Η Εκπαίδευση για την Αειφορία σε Σχολικά Εγχειρίδια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Διερεύνηση του Βαθμού Διάχυσης Εννοιών, Αρχών και Αξιών, Ζητημάτων και Προβλημάτων του Περιβάλλοντος
Αλεξάνδρα Κοσκολού,  Δήμητρα Σπυροπούλου
23.
Κριτική προσέγγιση τηλεοπτικής εκπομπής οικολογικού περιεχομένου από τη σκοπιά της Π.Ε.
Ευφημία Μπαλτζάκη, Πολυξένη Ράγκου
24.
«Οι Σημαντικοί Άλλοι». Πεποιθήσεις Σχετικές με τις Κοινωνικές Πιέσεις που Επηρεάζουν την Εκδήλωση Πρόθεσης για Συμμετοχή σε Φιλοπεριβαλλοντικές Δράσεις
Ελισάβετ Τσαλίκη,  Βασίλης Τσελφές
25.
«Πυροσβεστική και Σχολείο για το Περιβάλλον»: Ο Δρόμος προς την Αειφόρο Ανάπτυξη Απαιτεί Δημιουργία Ομάδων από Διαφορετικά Εργασιακά Πεδία;
Σοφία Περδικάρη, Αναστάσιος Βλάχος, Βαρβάρα Βορύλλα, Μιχαήλ Μπαρμπαδήμος
26.
Αντίληψη Τουριστών για Περιβαλλοντική Αναψυχή και Διατηρησιμότητα Προστατευόμενων Νησιωτικών Οικοσυστημάτων.  Η Περίπτωση των Παξών - Αντίπαξων
Ανδριανή Κάφυρη,
Τάσος Χοβαρδάς,
Κων/νος Ποϊραζίδης,  Γεράσιμος Αντύπας
27.
Οι Δημογραφικές Μεταβλητές των Γονιών ως Παράγοντες που Επηρεάζουν την Εμφάνιση Φιλοπεριβαλλοντικών Συμπεριφορών
Ιωάννης Βασιλούδης
28.
Προσδιορισμός των Προτεραιοτήτων της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη στους Παξούς-Αντίπαξους
Γεώργιος Καρρής, Σοφία Μάζη, Αριστοτέλης Μαρτίνης,
Αριστοτέλης Αλεξόπουλος, Αθηνά Κόκκαλη
29.
Διαδικτυακή Προώθηση του Θρησκευτικού Τουρισμού ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο για την επίτευξη Πολιτισμικής Αειφορικής Ανάπτυξης: Η περίπτωση της Ζακύνθου
Άννα Λιβέρη, Ιωάννης Παρκοσίδης, Μαρία Καΐλα
30.
Εμπειρική Έρευνα για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς την Κατεύθυνση της Αειφορίας
Αντωνίου Ειρήνη
Συνεδρία 5: Προγράμματα ΚΠΕ & Θεματικά Δίκτυα
31.
Πρόγραμμα Π.Ε. του Κ.Π.Ε. Κόνιτσας: «Από το Σπόρο στο Ψωμί», Αειφορική Προσέγγιση
Κατερίνα Τσούβαλη, Μαρία Ζαλοκώστα, Ευθυμία Τσιάρα
32.
Η Γεωλογική - Γεωαρχαιολογική Μελέτη του Προϊστορικού Οικισμού της Αγίας Παρασκευής (Λαμία, Φθιώτιδα) και  η Συμβολή της  στον Εμπλουτισμό του Προγράμματος  Π.Ε.  «Ο Υγρότοπος της Αγίας  Παρασκευής»
Ευάγγελος Μαρκατσέλης, Κωνσταντίνος Βουβαλίδης,
Μαρία-Φωτεινή Παπακωνσταντίνου, Μαρίνα Παπαγεωργίου,
Κωνσταντίνος Αγγελής, Γεώργιος Σταυρόπουλος, Νικολέττα Κουτσοκέρα
33.
Το Καμένο Δάσος ως Πεδίο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Απολογισμός Τριών Χρόνων Εφαρμογής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Εκπαίδευση Ζωής στα Καμένα» από το Κ.Π.Ε. Ακράτας
Κωνσταντίνα Κιζήλου, Κωνσταντίνος Γιαννίρης, Κωνσταντίνος Κυριακόπουλος,  Αθανασία Πάνου, Παναγιώτα Νταλταγιάννη, Ιωάννα Κούρτη, Γεώργιος Χείρας, Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου
34.
Οργάνωση, Σχεδιασμός και Υλοποίηση από Εκπαιδευτικούς Δικτύου Δια-σχολικής Συνεργασίας για την Πραγματοποίηση Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα «Θάλασσα»
Αγγελική Τζιατζιά, Αλεξάνδρα Κοσκολού, Σταυρούλα Μιχαλοπούλου, Ανδρέας Κοκορόσκος, Ευθυμία Κατσούλη
35.
Η Πορεία προς την Αξιολόγηση του Προγράμματος Π.Ε. του ΚΠΕ Σουφλίου «Οι Περιπέτειες του Μεταξοσκώληκα στην Πόλη του Μεταξιού» και η Αλληλεπίδρασή του με το Εθ.Δ. «Το Μετάξι»
Γεώργιος Μπουτάκης, Μαρίζα Α. Κούβελου,
Μ. Κωνσταντογιάννη, Χ. Μπαΐρας, Ι. Αλεξούδης, Δ. Αρχοντούλης, Α. Ιωαννίδης, Η. Κουτσούλας, Δ. Λιανόπουλος, Γ. Μπιστίνας
36.
Τα Φαράγγια στο Μέσο Ρου του Αλιάκμονα. Η Συμβολή του ΚΠΕ Βελβεντού στην Ανάδειξη του Τοπικού Περιβάλλοντος Μέσα από τις Εκπαιδευτικές Δράσεις του
Κωνσταντίνος Σαμαράς, Νικόλαος Τσιουκαρδάνης,  Σοφία Τσακμάκη, Ερεφίλη Φουντούλη, Βασίλης Σκαρκαλάς
37.
Αδόμητοι - Πράσινοι Χώροι στο Αστικό Περιβάλλον: Προνομιακό Πεδίο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων
Ιωάννα Κοντοζήση, Κώστας Τενεκετζής, Ευγενία Πανώριου
38.
Το Βραβείο Αειφόρου Σχολειού
Δημήτρης Καλαϊτζίδης, Βαρβάρα Δηλάρη
39.
Οικολογικά Σχολεία: Ένα διεθνές εγχείρημα για τη σταδιακή εφαρμογή της αειφορίας στη σχολική πραγματικότητα
Αντιόπη Φραντζή, Παντελής Μάναλης
Συνεδρία 6: Ειδική Αγωγή
40.
Παρατηρήσεις από τη Συμμετοχή Μαθητών με Αναπηρίες σε Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Θεόδωρος Φλωρίδης
41.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.) και Ειδική Αγωγή (Ε.Α) στο σημερινό σχολείο: κοινοί ορίζοντες
Μαρία Δημακοπούλου
42.
Χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών Γενικής και Ειδικής Αγωγής μέσω της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην πορεία προς μια Αειφόρο Ανάπτυξη
Αμαλία Φιλιππάκη & Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη
43.
Το Περιφερειακό Δίκτυο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή» του ΚΠΕ Στυλίδας. Δραστηριότητες για ΑΜΕΑ με Θέμα τη Θάλασσα
Αναγνώστου Γιώργος, Σταυρόπουλος Γιώργος
44.
Διδακτική Πρόταση για Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο Μάθημα της Πληροφορικής για την Εκπαίδευση στην Αειφόρο Ανάπτυξη
Αγαπιάδου Πασχαλίνα
45.
Ο Ρόλος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή: το Παράδειγμα μιας Περιβαλλοντικής Δράσης σε Ειδικό Σχολείο
Ιωάννα Γιαννοπούλου, Μαρία Καζάκου
46.
Οπτικοακουστικό υλικό: Περιβάλλον – Οικολογία – Εκπαίδευση: Ένα Μουσικό – Ποιητικό Ντοκουμέντο
Αρτέμης Μ. Αθανασάκης
Συνεδρία 7: Εκπαιδευτικό Υλικό
47.
Κριτική επισκόπηση έντυπου εκπαιδευτικού υλικού Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης
Αικατερίνη Αβδελά , Θοδωρής Α. Μαρδίρης
48.
Από το Οικολογικό Αποτύπωμα στην Εξέλιξη: Μαθητεύοντας στο Βλέμμα του Άλλου
Ελένη Σβορώνου
49.
Η Παρουσία του Νερού στο Έντυπο Υλικό των Προγραμμάτων των ΚΠΕ
Θοδωρής A. Μαρδίρης, Σοφία Χατζηλεοντιάδου
50.
«Δάσος, Ξύλο και Βιομηχανία στην Πιερία». Αξιοποιώντας τη Βιομηχανική Αρχαιολογία για την Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού ΠΕ
Νικόλαος Γραίκος,
Γεώργιος Περδίκης
51.
Δάσος: Πηγή Νερού και Ζωής. Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Αρκτούρου
Χαρίκλεια Κρομυάδου
52.
Μικροί Ερευνητές στο Μονοπάτι – Ανακαλύπτουν τη Φύση και Δημιουργούν Γεωγραφικά Δεδομένα με τη Χρήση Νέων τεχνολογιών (GPS και GIS): Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού
Κατερίνα Κλωνάρη,
Μαρία Τζουρά
53.
Παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού: Εργοστάσιο Μηχανικής Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης (Ε.Μ.Α.Κ.) - Άνω Λιοσίων και Εφαρμογή του σε Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα
Νικόλαος Τόγιας
Μιχαήλ Σκούλος
Συνεδρία 8: Διδακτικές Προτάσεις
54.
Συμβολή στην Ανάπτυξη Συστημικής Σκέψης κατά τη Μελέτη των Ανθρωπογενών Οικοσυστημάτων: Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αποτίμηση μιας Διδακτικής Παρέμβασης
Ελένη Μόρφα,
Σοφία Χατζηλεοντιάδου
55.
Σχολικός Κήπος: Ένα από τα Εργαλεία Υλοποίησης των Στόχων του Αειφόρου Σχολείου
Δήμητρα- Ευτέρπη Σωτηροπούλου
56.
Η Τέχνη της Εγκατάστασης ως Διαδραστικό Εργαλείο στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Μία Πρόταση Εφαρμογής σε Παιδιά Δημοτικού Σχολείου
Ιωάννης Βλάχος,
Χαρίκλεια Βλάχου,
Ιωάννα Γιακουμάτου
57.
Η Καλλιέργεια της Δημιουργικότητας μέσα από  Προγράμματα και Δραστηριότητες ΠΕ
Αλίκη Καζταρίδου
58.
Το WebQuest ως Εργαλείο Μάθησης στην Περιβαλλοντική Αγωγή: Διδακτική Πρόταση:  «Προβλήματα του Περιβάλλοντος»
Παναγιώτης Ταστσίδης, Μαριάννα Χατζημιχαήλ, 
Παναγιώτης Αντωνίου
59.
Η Αξιοποίηση της Θεωρίας της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Το Παράδειγμα «Ο Κύριος της Φτωχής Οικογένειας» του Cheri Samba
Αικατερίνη Καλαμαρτζή
60.
Σκέψεις του Albert Camus και η Φωτογράφηση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Η Εμπειρία μου από την Εφαρμογή της στα Σχολεία
Κλεάνθης Βασδόκας
61.
Η Κλιματική Αλλαγή στην Εκπαίδευση
Άννα Τσουκαλά,
Γιώργος Κωφόπουλος
Συνεδρία 9: Έρευνες
62.
Η Αναλυτική Επεξεργασία Δεδομένων (On Line Analytical Processing) στην Υποστήριξη Αποφάσεων των  Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Γιώργος Ραβασόπουλος, Ιωάννα Παπαιωάννου, Βουτσινάς Βασίλειος
63.
Αθανάσιος Δήμος,
Μαρία Δασκολιά 
64.
Μαρία Δημοπούλου,
Ελένη Μπαμπίλα
65.
Μαρία Κουρέτα,
Πηνελόπη Παπαδοπούλου
66.
Νεζάμ Τζαμπερής,
Βασίλης Παπαβασιλείου
67.
Αναγνωστάκης Σ., Νάσαινας Γ.
68.
Βάιος Κώτσιος
69.
Θεόδωρος Αντωνίου,
Νεζάμ Τζαμπερής,
Νατάσα Τζαμπερή
Συνεδρία 10: Έρευνες
70.
Οι πολιτικές ανάπτυξης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα μέσα από το θεσμό των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. 1990 – 2010:  Μία κριτική θεώρηση
Θεμιστοκλής Σμπαρούνης
71.
«Επιστημονικός Αλφαβητισμός μαθητών Λυκείου: Η περίπτωση διδακτικών παρεμβάσεων του προγράμματος PARSEL σε θέματα Τεχνολογίας, Περιβάλλοντος και Κοινωνίας (STES) Science, Technology, Environment and Society
Ευφροσύνη Νάκου,
Γεώργιος Τσαπαρλής
72.
Οι Αντιλήψεις των Σπουδαστών της Θεματικής Ενότητας «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου για την Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση στην ΠΕ
Παρασκευή Βασάλα,
Παλασία Γεωργιάδου
73.
Ερευνητική Προσέγγιση των Απόψεων των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις Βασικές Αρχές, τα Μεθοδολογικά Ζητήματα και τα Ζητήματα Αξιολόγησης στα Προγράμματα Π.Ε.
Ζυγούρη Έλενα
74.
Ανάλυση Επιχειρηματολογίας Σχετικά με τη Μείωση του Οικολογικού Αποτυπώματος
Τάσος Χοβαρδάς,
Κωνσταντίνος Κορφιάτης
75.
Βοτανικοί Κήποι και ο Ρόλος τους στο Χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Οι Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών των ΚΠΕ
Άννα Ταμπούκου,
Μαρία Παπαφωτίου,
Αλέξανδρος Κουτσούρης
76.
Αξιολόγηση της Αποτελεσματικότητας του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Οι Δρόμοι του Νερού – Η Λίμνη της Καστοριάς» του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς σε Μαθητικό Πληθυσμό του Ν. Κοζάνης
Ιωάννης Κούτρας
77.
Αντιλήψεις Νηπίων και Παιδιών Γ΄ Δημοτικού για τους Τρόπους Αντιμετώπισης της Καταστροφής του Δάσους
Ιφιγένεια Ηλιοπούλου
Συνεδρία 11: Διδακτικές προτάσεις
78.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Περιβαλλοντική πολιτική και δράσεις στο πλαίσιο της αειφορίας
Απόστολος Κατσίκης
79.
«Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για Υποψήφιους Εκπαιδευτικούς Α΄/θμιας Εκπαίδευσης
Αχιλλέας Μανδρίκας, Κωνσταντίνος Σκορδούλης
80.
Ανάπτυξη Λογισμικού για τη Μελέτη του Φαινομένου του Θερμοκηπίου
Ιωάννης Παρκοσίδης, Αχιλλέας Μανδρίκας
81.
Αξιοποιώντας τις ΤΠΕ για Περιβαλλοντικό Γραμματισμό και τις Περιβαλλοντικές Επιστήμες για Πληροφορικό Γραμματισμό
Άνθιμος Χαλκίδης
82.
Νέες Τεχνολογίες στο Εργαστήριο Περιβαλλοντικών Επιστημών
Πλούταρχος Ψωμιάδης,  Κωνσταντίνος Σκορδούλης
83.
Τοπική Ιστορία και ΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο: Η Διδακτική Αξιοποίηση του Λιμναίου Οικισμού Δισπηλιού
Παρασκευή Γκόλια, Έλενα Ζυγούρη
84.
Μελέτη Περίπτωσης, Ανάλυση Λόγου και Εννοιολογική Χαρτογράφηση Σχέσεων Αιτίας Αποτελέσματος ως Διδακτικές Τεχνικές για την Προσέγγιση των Επιπτώσεων των Κλιματικών Αλλαγών
Κατσιγιάννη Αφροδίτη, Μαραγκουδάκη Ελένη, Μικρογιαννάκη Ιωάννα, Μπαζίγου Κατερίνα, Σμπαρούνης Θεμιστοκλής, Σωτηροπούλου Δήμητρα, Φαραγγιτάκης Γιώργος, Φωτιάδης Μιχάλης, Χριστοδούλου Νικόλαος
85.
Περιβαλλοντικό Εικαστικό Παιχνίδι στην Κατεύθυνση της Αειφορίας
Κωνσταντίνα Μπολιεράκη, Μελπομένη-(Μελίνα) Κυζερίδη,
Τριανταφυλλιά Φυντανίδου,  Μαρίνα Μαραβελάκη
Συνεδρία 12: Δια Βίου Μάθηση
86.
Ευαγγελία Κυλιντηρέα, Ελευθέριος Αλεξόπουλος, Ελένη Λιανού
87.
Σαρακινίδου Σοφία,   Φαρμάκης Ιωάννης
88.
Ιωάννα Παπαϊωάννου, Ιωάννης Βλάχος,
Κων/να Παπασωτηροπούλου,
Ελένη Αντωνακοπούλου
89.
Χριστίνα Κάτσενου,   Χριστίνα Νομικού, 
Ευγενία Φλογαΐτη
90.
Κουράκου Γεωργία, Καλκάνη Ασημίνα, Τζιότζιου-Μηλιώνη Λένα
91.
Χρήστος Μπιμπίτσος, Ευγενία Πετρίδου
92.
Καλαμαρτζής Ιάκωβος,
Λιθουργίδης  Χαράλαμπος
93.
Δημήτριος  Πατουχέας, Σουζάνα Νικολαΐδου, Βασιλική Δάσιου
Συνεδρία Παρουσίασης Αναρτημένων Ανακοινώσεων (Πόστερς)
94.
Φυσική Αγωγή και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Ένα Project για το Λύκειο
Βασίλης Ζήκας, Άννα Μυρωνάκη, Γιάννης Παπαδομαρκάκης
95.
Η Διδασκαλία της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Αγροτικής Παραγωγής ως ένα Αποτελεσματικό Σύστημα που Αποσκοπεί στην Αειφόρο Ανάπτυξη
Χαράλαμπος Λιθουργίδης, Ιάκωβος Καλαμαρτζής
96.
ΝΕΡΟ: Χαρακτηριστικά, Αξία, Διαχείριση. Ένα Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης- Ευαισθητοποίησης-Δράσης
Παναγιώτα Βλόνταρτζικ, Κατσίκης Απόστολος 
97.
H Αειφορική Ανάπτυξη στα Βιβλία της Α΄ Λυκείου
Σταύρος Λάσκαρης
98.
Το Πράσινο στις Σχολικές Αυλές και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Αποτελέσματα Έρευνας Μαθητών και Εκπαιδευτικών (Β΄/θμιας Εκπαίδευσης) στη Μάνδρα Αττικής
Αικατερίνη Παρθενίου, Αναστασία Ακουμιανάκη-Ιωαννίδου, Αλέξανδρος Κουτσούρης
100.
Η Χρήση των Ιστοεξερευνήσεων (WebQuest) ως Εκπαιδευτικά Εργαλεία για τη Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Ελένη Γαγάτση
101.
Ανίχνευση της Δυνατότητας Εισαγωγής του Διδακτικού Αντικείμενου «Βιολογικές Πρώτες Ύλες και Ανανεώσιμες Μορφές Ενέργειας» στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Θεολόγος Γιαννουλάκης, Στέφανος Σπανομήτσιος, Αναστασία Δημητριάδου
102.
Διδασκαλία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Δημοτικό Σχολείο. Θεματικό έτος 2010 -11: Ανθρώπινα Δικαιώματα
Γεωργία Καρούντζου
103.
Συναισθηματική Νοημοσύνη και Π.Ε.
Αθανασία Καρακώστα, Αναστασία Γιαννοπούλου, Αντιγόνη Μιξαφέντη, Δέσποινα Καλανταρίδου
104.
Εξατμισοδιαπνοή – Παρουσίαση του Φαινομένου στους Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με Σκοπό τη Χρήση του στη Διδασκαλία του Κύκλου του Νερού
Ιωάννης Λ. Τσιρογιάννης, Ευαγγελινή Κίττα
105.
Τα Αστικά Πάρκα ως Εργαλείο ΠΕ. Πρόταση Αναδιαμόρφωσης του Πάρκου Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης  “Αντώνης Τρίτσης” στο Ίλιον, Αττικής
Παναγιώτης Γκατσόπουλος, Μιχάλης Διακάκης, Λουκάς Τσαντές
106.
Από την Τέλεια Αρμονία της Θείας Δημιουργίας, στην Περιβαλλοντική Κρίση και με την Ορθόδοξη Συνείδηση και Αγωγή, στην Αειφόρο Ανάπτυξη και Ελπίδα.
Αχιλλέας Τσιρούκης, Βασίλειος Αρέτος, Αθηνά Καβράκη, Γεώργιος Τσαλίκογλου
107.
Η Παλαιοντολογική Συλλογή του Τραμπαντζείου Γυμνασίου Σιάτιστας και η Αξιοποίησή της στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Παναγιώτης Περπέσας, Κωνσταντίνος Τηλαβερίδης, Αναστασία Χατζηζήση
108.
Παγκόσμιο Πανόραμα Κλιματικής Κρίσης & Αειφορίας Διεθνής Κόμβος Ευαισθητοποίησης www.vatraxosvrastos.gr: Δυναμικό Εργαλείο για την ΠΕ
Ανδρέας Ανδρεόπουλος
109.
Πράσινη Επιχειρηματικότητα & Δημιουργία Θέσεων Εργασίας μέσω ΑΠΕ
Τσικολάτας Αλέξανδρος
110.
Τα Παιδιά Αναλαμβάνουν «ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ!» στο Σχολείο τους. Ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα από το Δίκτυο ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS
Χριστίνα Κάτσενου, Στελλίνα Κουλουζάκη
111.
Παιδαγωγικό Υλικό για τον Λύκο: Τα Αποτελέσματα της Ομάδας του Αρκτούρου «Ο λύκος μας ενώνει»
Θεοδότη Τζημούλη, Όλγα Στάθη, Μαρία Τσιτινίδου, Χρυς. Καραγιάννης, Ελένη Μανωλοπούλου, Νικολέτα Νάνου, Δήμητρα Μπάδα, Ανδρ. Παπαδημητροπούλου, Κίρλας Μάριος, Χαρίκλεια Κρομυάδου
112.
Το Παιχνίδι του Κρυμμένου Θησαυρού: Εργαλείο Μάθησης και Δράσης
Σοφία Καινούργιου, Μαριάννα Χατζημιχαήλ, Μυρτώ Τσιάκαλου, Αλεξάνδρα Κοσκολού
113.
Τέχνη και Αειφορία. Διαθεματικό Project Σ.Δ.Ε. Τυλίσου
Χαρά Σταματάκη, Αλεξάνδρα Σωμαράκη
114.
Η  Αειφορία ως Ωφελιμιστικά Ατομική Υπόθεση
Κωνσταντίνος Δημουλάς, Θεοδώρα Παπαδημητρίου, Ευριπίδης Δημουλάς, Θωμάς Κατσαρός, Φωτεινή Καλύβα, Κωνσταντίνος Βαϊνάς, Νικόλαος Φαρμάκης
115.
Πολυπαραγοντισμός στην Ανάπτυξη της Καταστροφικότατης στo Περιβάλλον
Ευριπίδης Δημουλάς, Κωνσταντίνος Δημουλάς, Θεοδώρα Παπαδημητρίου, Θωμάς Κατσαρός, Φωτεινή Καλύβα, Κωνσταντίνος Βαϊνάς, Νικόλαος Φαρμάκης
116.
Μικροί Μαθητές Εξερευνούν το Δάσος
Κωνσταντίνα Μπέμπη
117.
Η Στάση μας Απέναντι στα Ζώα
Αντωνία Κωτούλα, Δέσποινα Κατσούλη