ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΧΑΪΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2610 224425, 438996
ΦΑΞ
2610 224425
e-mail
gym-p@arsakeio.gr
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΜΑΙΖΩΝΟΣ 19
262 23 ΠΑΤΡΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Π.Ο.
16
ΤΑΞΗ
Γ' ΤΑΞΗ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ
2003-04, 2004-05, 2005-06
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
"ΟΜΟΡΦΗ, ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ"
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ - ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Δρ. Δημήτριος Βλαχοδημητρόπουλος, ΠΕ04 - Βιολόγος
Ελένη Κοτρώτσου, ΠΕ04
Αλεξάνδρα Ταρνάρη, ΠΕ02
Νικολίτσα Αλεξοπούλου, ΠΕ15
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ

- Ένα κωμικό της WWF όπου προτείνει να υιοθετήσουμε κάποιο ζώο
- Ελάχιστες γνώσεις για απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας
- Αγάπη για ταξίδια


ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ

Μέσα από "παιχνίδια γρίφους" για τη γεωγραφία της Ελλάδας, αποφασίστηκε από τα παιδιά και μόνο μετά από προτάσεις το θέμα


ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Τα παιδιά προσπαθούν να προσεγγίσουν το θέμα μέσα από αναφορές σε "ξεχασμένες" περιοχές της χώρας μας. Αναφέρονται στην πανίδα και τη χλωρίδα των περιοχών και την υποβάθμιση των οικοσυστημάτων, είτε από φυσικά αίτια, είτε από την παρέμβαση του ανθρώπου. Κάθε παιδί, στη διάρκεια του προγράμματος, θα υιοθετήσει "κάτι". Αυτό το "κάτι" μπορεί να είναι ένα ζώο..., ένα φυτό..., ένα μικρό χωριό... Θα φέρνει πληροφορίες για αυτό και θα διαπιστώνει τους κινδύνους τους οποίους αυτό διατρέχει.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Γνωστικοί
- Γεωγραφία της Ελλάδας
- Πανίδα - χλωρίδα της Ελλάδας
- Εικαστική κληρονομιά δυσπρόσιτων περιοχών
- Εργαστηριακές ασκήσεις στο πεδίο
Συναισθηματικοί
- Ευαισθητοποίηση στην εξαφάνιση των ειδών
- Κατανόηση των λόγων για τους οποίους περιοχές της Ελλάδας ερημώνουν
- Η αιτία δημιουργίας ενός εθνικού δρυμού
- Απάντηση στην ερώτηση: Τι είναι όμορφο;
Ψυχοκινητικοί
- Αυτοεκτίμηση των παιδιών
- Συνεργασία των μαθητών ως ομάδα
- Οργάνωση και παρουσίαση ενός προγράμματος


σχολική χρονιά 2004-2005

σχολική χρονιά 2005-2006